In deze rol zorg jij ervoor dat het planmatig onderhoud, investeringen en contractonderhoud vlekkeloos worden uitgevoerd. Je bent het aanspreekpunt voor zowel bewoners als externe partners en zorgt voor een soepele samenwerking tussen alle betrokken partijen. Met jouw praktische instelling en uitstekende communicatievaardigheden zorg je dat onderhoudsprojecten op tijd, binnen budget en naar volle tevredenheid worden afgerond. Daarbij bewaak je niet alleen de kwaliteit, maar ook de belangen van onze bewoners. Herken je dit, ga je de uitdaging graag aan, dan zoeken we jou!
Dit wordt van je verwacht
Jij bent het aanspreekpunt voor bewoners over planmatig onderhoud, investeringen en contractonderhoud. Je informeert hen bij de start en tijdens de uitvoering van projecten, behandelt klachten en zorgt voor nazorg om klanttevredenheid te garanderen. Je houdt toezicht op de werkzaamheden van vastgoedpartners en lost knelpunten op, waarbij je focust op kwaliteit, planning en het beperken van overlast. Budgettaire afwijkingen signaleer je en keurt meer- en minderwerk goed. Je levert input voor evaluaties, zorgt voor een gedegen administratie en technische oplevering van projecten. Met conditiemetingen volgens NEN 2767 inspecteer je de vastgoedportefeuille en bereidt je de jaarbegroting voor. Je analyseert inspectieresultaten, doet verbetervoorstellen en geeft advies over technische zaken en VVE-beheer. Actief deelnemen aan overleggen en het ondersteunen van collega’s behoort ook tot jouw taken, waarbij je bijdraagt aan de afdelingsdoelen en flexibele werkprocessen.
Beleid
Bouwkunde
Duurzaamheid
Non Profit
Technisch
Vastgoed
Werkvoorbereiding
Meer
Initiatief (Motivatie)
Klantgerichtheid (Ondernemen)
Kwaliteitsgerichtheid (Motivatie)
Meer
Dit weet jij
Jij bent klantgericht, werkt goed samen en neemt eigenaarschap. Met HBO werk- en denkniveau en ruime ervaring in bouwkundige processen, techniek en materialen, ben je resultaatgericht en kwaliteitsbewust. Je hebt kennis van bouwregelgeving, Arbowetgeving, V&G-plannen en asbestvoorschriften, en ervaring met conditiemetingen volgens NEN 2767.
Stek en competenties
Klantgerichtheid, samenwerken en eigenaarschap staat hoog in het vaandel bij Stek. Wij zoeken een nieuwe collega die het leuk vindt om samen met het team ons werk iedere dag een stukje beter te maken. Door een energieke en positieve instelling krijg je mensen hierin mee.
Wat bieden wij
Bij Stek zorgen we niet alleen voor onze huurders, maar ook voor onze medewerkers. Dit kun je van ons verwachten:
• Een 36-urige werkweek
• Bij een fulltime dienstverband (36 uur) is het maximum salaris in schaal H (€ 4.727)
• Een vitaliteitsbudget
• Stek heeft een ruim opleidingsbudget
• Individueel loopbaanbudget
• Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding
• Thuiswerkplek in bruikleen
• Uiteraard een laptop en een telefoon
• Super actieve personeelsvereniging
• Een goed pensioen bij SPW
Wij vragen van alle medewerkers bij indiensttreding een VOG te overleggen.
Kies jij voor Stek?
Woonstichting Stek is van wonen in de Bollenstreek. Stek beheert ongeveer 11.500 woningen. We zijn er voor mensen die op zoek zijn naar een huis datbij hen past. En dat ze kunnen betalen. Een huis waarvan zij een thuis maken, een ankerplaats in hun leven.
Spreekt de functie jou aan en ben je nieuwsgierig? Dan komen we graag met jou in contact. En dat is niet alles…..
Naast werkplezier krijg je bij een woningcorporatie echt de kans je te ontwikkelen, of dit nu binnen of buiten je vakgebied is.
Waarden en ambities
Open en dichtbij, dat is hoe we bij Stek te werk gaan. Wij voelen onsverantwoordelijk voor een gezonde, veilige en prettige werkomgeving.
HR Adviseur
Ulvenhout
Bekijk vacatureStage bedrijfskunde
Ridderkerk
Bekijk vacatureWerkvoorbereider
Hillegom
Bekijk vacatureTechnisch Adviseur Verduurzaming
Hillegom
Bekijk vacatureOpzichter Planmatig Onderhoud
Hillegom
Bekijk vacature