In deze rol ben jij de spil in de voorbereiding en uitvoering van projecten op het gebied van planmatig onderhoud en investeringen. Met jouw deskundigheid zorg je ervoor dat onze projecten van begin tot eind soepel verlopen en bijdragen aan een duurzame en efficiënte vastgoedportefeuille. Je speelt een centrale rol bij het opstellen van programma’s van eisen, (technische) werkomschrijvingen en kostenramingen. Daarnaast selecteer je de juiste vastgoedpartners en stuur je het aanbestedingsproces aan. Met oog voor detail bewaak je de administratie, planning en uitvoering, terwijl je intensief samenwerkt met interne en externe partijen om onze doelen te realiseren. Herken je dit, ga je de uitdaging graag aan, dan zoeken we jou!
Dit wordt van je verwacht
Jij stelt programma’s van eisen, werkomschrijvingen en kostenramingen op voor projecten, selecteert vastgoedpartners en organiseert aanbestedingen. Je voert leveranciersmanagement, houdt de administratie bij en zorgt voor een gedetailleerde planning. Communiceren met bewoners en interne teams is voor jou vanzelfsprekend. Je geeft advies over inkoop voor onderhoud, verduurzaming en vastgoedontwikkeling, en ondersteunt projecten bij voorbereiding en uitwerking. Je onderhoudt relaties met partners, onderhandelt en behartigt de belangen van de organisatie. Door innovaties van leveranciers te analyseren, blijf je up-to-date en lever je input voor afdelingsdoelen.
Beleid
Bouwkunde
Duurzaamheid
Non Profit
Technisch
Vastgoed
Werkvoorbereiding
Meer
Initiatief (Motivatie)
Klantgerichtheid (Ondernemen)
Kwaliteitsgerichtheid (Motivatie)
Meer
Dit weet jij
Jij bent klantgericht, werkt goed samen en neemt eigenaarschap. Je toont initiatief, hebt ondernemerschap, en bent sterk in onderhandelen, plannen en organiseren. Je hebt HBO werk- en denkniveau en beschikt over expertise in bouw- en installatietechniek en hebt kennis van materialen, materiaaltoepassingen en onderhoudsvoorschriften. Je hebt ervaring met conditiemetingen volgens de NEN 2767 methodiek en kent de relevante bouw, Arbo- en asbestregelgeving. Ook ben je bekend met inkoopprocessen en heb je inzicht in interne organisatie- en bedrijfsprocessen.
Stek en competenties
Klantgerichtheid, samenwerken en eigenaarschap staat hoog in het vaandel bij Stek. Wij zoeken een nieuwe collega die het leuk vindt om samen met het team ons werk iedere dag een stukje beter te maken. Door een energieke en positieve instelling krijg je mensen hierin mee.
Wat bieden wij
Bij Stek zorgen we niet alleen voor onze huurders, maar ook voor onze medewerkers.
Dit kun je van ons verwachten:
Wij vragen van alle medewerkers bij indiensttreding een VOG te overleggen.
Kies jij voor Stek?
Woonstichting Stek is van wonen in de Bollenstreek. Stek beheert ongeveer 11.500 woningen. We zijn er voor mensen die op zoek zijn naar een huis datbij hen past. En dat ze kunnen betalen. Een huis waarvan zij een thuis maken, een ankerplaats in hun leven.
Spreekt de functie jou aan en ben je nieuwsgierig? Dan komen we graag met jou in contact. En dat is niet alles…..
Naast werkplezier krijg je bij een woningcorporatie echt de kans je te ontwikkelen, of dit nu binnen of buiten je vakgebied is.
Waarden en ambities
Open en dichtbij, dat is hoe we bij Stek te werk gaan. Wij voelen onsverantwoordelijk voor een gezonde, veilige en prettige werkomgeving.
HR Adviseur
Ulvenhout
Bekijk vacatureStage bedrijfskunde
Ridderkerk
Bekijk vacatureWerkvoorbereider
Hillegom
Bekijk vacatureTechnisch Adviseur Verduurzaming
Hillegom
Bekijk vacatureOpzichter Planmatig Onderhoud
Hillegom
Bekijk vacature