Ben jij leergierig en wil jij jezelf blijven ontwikkelen? Loop jij warm voor werken aan de verbetering van Nederland? Krijg jij energie van problemen oplossen en het samenwerken met anderen? Wil jij je verder ontwikkelen bij een grote overheidsuitvoeringsorganisatie in Amsterdam? Lees dan verder!
Wie ben jij?
Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding. Welke opleiding je precies hebt gevolgd maakt niet uit. Je bent niet bang om een praatje te maken en zelfinitiatief te tonen. Jij maakt van chaos orde. Je bent sociaal vaardig en een soepele gesprekspartner.
Wat ga jij doen
In deze functie staan communicatie en zorgvuldige administratieve vastlegging centraal. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze opdrachtgever richting haar klanten. Dat zijn vaak publieke organisaties zoals de IND, Belastingdienst, Politie, ministeries en gemeentes. Deze organisaties hebben voor de uitvoering van wettelijke taken data nodig. Data die jij samen met je collega’s kunt leveren. Jij komt in beeld vanaf de gegevensaanvraag en houdt regie over het proces tot aan de levering. Dat doe je voor externe klanten, maar ook voor gegevensleveringen aan interne afdelingen. Als aanspreekpunt beantwoord je vragen, daarvoor werk jij intensief samen met je collega’s.
In je rol is het van belang om de klantvraag scherp in beeld te krijgen. Verder houd je je bezig met het zoeken naar de juiste informatie, nagaan welke regels van toepassing zijn en natuurlijk met secure vastlegging van het werkproces. Je werkt in een kennisintensieve omgeving met veel ruimte voor initiatief en verbeteringen. Doordat ontwikkelingen snel gaan moet je regelmatig improviseren onder tijdsdruk. Dit vraagt flexibiliteit en stressbestendigheid. Maar zo’n dynamische omgeving vind je juist leuk!
Beleid
Business Consultancy
Change management
Consultancy
Data Analyse
Meer
Energie (Motivatie)
Focus op details (Management)
Initiatief (Motivatie)
Meer
Wie zoeken wij
Je hebt een (bijna) afgeronde HBO of WO studie; Jouw studierichting maakt daarbij voor ons niet uit.
Wat bieden wij
Een startsalaris van € 2.841,- bruto per maand (op basis van 38 uur)
Dit salaris groeit mee met de ontwikkeling van jouw talent. Na een half jaar staat jou al een salarisverhoging te wachten.
Hybride werken heeft de toekomst
Maandag en donderdag zijn bij onze opdrachtgever ‘kantoordagen’! De reiskostenvergoeding is € 0,23 per km. Daarnaast ontvang je een thuiswerkvergoeding van € 3,00 per thuisgewerkte dag en een maandelijkse internetvergoeding van € 30,00.
190 vakantie-uren & 8,33% vakantiegeld
Wie zijn wij
PMT Groep richt zich al meer dan 24 jaar op het ontwikkelen van talent. We zijn een hecht team met leuke collega’s. Met ruim 100 PMT’ers zijn we actief bij tientallen verschillende opdrachtgevers en tegelijkertijd enorm verbonden met PMT. We organiseren van alles :
Zonder gezelligheid geen samenwerking! Zo kijken wij er in ieder geval naar. Dus, ben jij een optimist? Lach je graag? En vind jij een goede werk en privé balans belangrijk? Dan moeten we haast wel een goede match zijn en staat de deur wagenwijd voor je open.
Manager Finance
Nieuwegein
Bekijk vacatureYoung Professional Data Communicatie
Amsterdam & Thuis
Bekijk vacatureStagiair(e) Commerciële Opleiding
Deventer
Bekijk vacatureImpact Management Stage | THRIVE Institute
Rotterdam
Bekijk vacatureKey Account Manager Zuid Nederland m/v
Dronten
Bekijk vacature