Wat vragen we van jou?
Om deze functie goed te kunnen vervullen ben je pragmatisch ingesteld en heb je goede analytische vaardigheden. Je bent resultaatgericht en je hebt een pro-actieve instelling. Communicatief ben je sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
Daarnaast breng je het volgende mee:
- Bachelor opleiding op het gebied van economie, bedrijfskunde of bedrijfskundige informatica;
- Minimaal 3 jaar werkervaring als changemanager, project manager of functioneel beheerder op het gebied van informatievoorziening en automatisering;
- Inhoudelijke kennis van IT, waaronder het kunnen begrijpen van technische documentatie, ontwerpen en projectplanningen;
- Ervaring met beheer en doorontwikkeling van bedrijf kritische maatwerkapplicaties, bijvoorbeeld in een rol als Changemanager of Product owner;
- In het bezit van ITIL PractitionerCertificaten, bij voorkeur Certified Service Manager;
- Ruime ervaring met methodieken zoals Agile, Universeel Service Management (USM), De Projecten Fabriek (DPF) of Prince2.
Wat krijg je van ons?
Je komt terecht in een innovatieve en dynamische organisatie die maatschappelijk zinvolle resultaten levert met verschillende programma’s en projecten. De werkzaamheden zijn zeer veelzijdig. We hechten veel waarde aan kennisdelen, fysieke gezondheid en samen lachen. Ook (juist) in tijden van hybride werken.
Wij bieden:
- Een aantrekkelijk salaris met een eindejaarsuitkering van 5% en 8% vakantiegeld;
- Een persoonlijk opleidingsbudget (5% van het jaarsalaris) voor professionele ontwikkeling;
- De ontwikkelingsmogelijkheden worden afgestemd op jouw interesses en behoeften;
- Ondersteuning voor zelfontplooiing via ons online leerplatform VZVZwijzer en op het gebied van mentale gezondheid;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken voor een gezonde werk-privébalans, inclusief 30 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
- Een thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag en een eenmalige netto vergoeding van €500 voor het inrichten van een ergonomische thuiswerkplek;
- Een premievrije pensioenregeling. VZVZ betaalt de volledige pensioenpremie, waardoor je netto salaris hoger uitvalt;
- Deelname aan sportevenementen zoals padel, suppen en tennis;
- Een uniek 100-dagen onboardingsprogramma om je goed te laten landen binnen de organisatie en je wegwijs te maken in de wereld van VZVZ;
- Vergoeding voor woon-werkverkeer € 0,32 of vergoeding van je OV-kosten.
Kom je met de auto naar kantoor? Dat is geen probleem! Wij hebben onder ons kantoor een gratis parkeergarage. Ook is het kantoor goed bereikbaar met het OV. Tram 19 stopt voor de deur!
Hebben we jouw interesse?
Solliciteer dan nu en stuur ons je motivatie en CV. Voor vragen kun je contact opnemen met HR-manager Andrea van der Helm, via e-mail andrea.van.der.helm@vzvz.nl of via 0648364240. Kom je bij ons in dienst, dan vragen we jou een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in te leveren.
VZVZ
Het team
De primaire verantwoordelijkheid van het team Demand Management is het vertalen en uitvoeren van de (visie op) architectuur naar concrete dienstverlening en de aansluiting op andere oplossingen (waaronder zorgtoepassingen) in het veld.
Het team bestaat op dit moment uit 10 medewerkers. Binnen het team worden verschillende rollen ingevuld die te maken hebben met het aansturen van in- en externe ICT-leveranciers. Onder andere op het gebied van (het inkopen van) gemeenschappelijke voorzieningen, contractmanagement, demand management, aansturing van service level management, product ownership en sturing op de functionele werking van applicaties, aansturing van problem-, change- en incident management en financial control.
Je rapporteert aan de Teamleider Demand Management.
Het speelveld
VZVZ is een netwerk ondersteunende organisatie. Wij ontwikkelen afsprakenstelsels, zodat het zorgveld landelijke uitwisseling van medische gegevens kan realiseren. Om dat te ondersteunen worden ook gemeenschappelijke voorzieningen ontwikkelt. Dit doen we voor zorgaanbieders die in netwerken en ketens samenwerken en zorginformatie uitwisselen. Het meest bekende stelsel is AORTA: zie https://www.vzvz.nl/diensten/afsprakenstelsels/aorta-lsp.
Dit doen we niet alleen. VZVZ werkt samen met koepels van zorgaanbieders en patiënten, verenigingen van ICT-leveranciers in de zorg, zorgverzekeraars, RSO Nederland en de regio’s, Nictiz, het Ministerie van VWS, de NEN, en met de individuele zorgaanbieders en leveranciers. We borgen samenhang tussen de diverse programma’s zoals MedicatieOverdracht, MedMij en Twiin en een aantal generieke voorzieningen zoals ZORG-ID (platform voor identificatie, authenticatie en safe signing), ZORG-AB (landelijk zorgadresboek) en Mitz (online toestemmingsvoorziening). VZVZ positioneert zich hierbij als een compacte en effectieve regieorganisatie, die helpt de doelen te verwezenlijken.
Changemanager
Den Haag
Bekijk vacatureStrategic Leadership Internship at CEO's Office
Rotterdam
Bekijk vacatureFinancial ESG Controller
Rotterdam
Bekijk vacature(Senior) Sales Executive
Sliedrecht
Bekijk vacatureMeewerkstage Social Impact
Rotterdam
Bekijk vacature