Ben jij een strategische denker met een passie voor digitale marketing en klantgerichte oplossingen? Als Marketing Manager bij Interparking speel je een cruciale rol in het vergroten van onze naamsbekendheid, het verbeteren van klanttevredenheid en het optimaliseren van onze omzetten. Je krijgt de kans om aantrekkelijke marketingstrategieën te ontwikkelen en uit te voeren die direct bijdragen aan onze groei en succes.
Wat ga jij doen
Als Marketing Manager bij Interparking ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en beheren van marketingstrategieën en -campagnes die de aantrekkingskracht van onze parkeervoorzieningen vergroten, de klanttevredenheid verbeteren en bijdragen aan de groei van het bedrijf. Je werkt nauw samen met de verschillenden afdelingen, zoals operations, om ervoor te zorgen dat marketingactiviteiten aansluiten bij de bedrijfsdoelstellingen en de behoeften van de omgeving van onze parkeervoorzieningen.
Belangrijke doelstellingen zijn het realiseren van een toename in de bezoekersaantallen met een optimale prijsstelling. En daarnaast het verhogen van klantloyaliteit door verbeteringen aan te brengen in de parkeerervaring van onze klanten
Jij bent als Marketing Manager verantwoordelijk voor:
De ontwikkeling en uitvoering van marketingplannen;
Het analyseren van markttrends, klantgedrag en concurrentie om nieuwe mogelijkheden in de markt te identificeren;
Optimalisatie van de bestaande platforms (o.a. online booking), samenwerkingen met derden en online klantervaringen;
Plannen, coördineren en uitvoeren van marketingcampagnes over verschillende kanalen, waaronder digitale marketing, print, sociale media en evenementen;
Het marketingbudget, de begroting en besteding daarvan;
Analyseren van de prestaties van de campagnes en aanbevelingen doen op basis van data-inzichten;
Aandragen en implementeren van innovatieve ideeën om de concurrentie voor te blijven en de klanttevredenheid te verhogen.
B2B / B2C Marketing
Contentmarketing
Growth Marketing
Marketing
Meer
Besluitvaardigheid
Commercialiteit
Creativiteit
Meer
Wie zoeken wij
Afgeronde Hbo/Wo-opleiding in Marketing, Communicatie, Bedrijfskunde of ander gerelateerd veld;
Minimaal 3-5 jaar ervaring in een marketingfunctie;
Ervaring met digitale marketing, inclusief SEO, SEM, sociale media, e-mailmarketing en contentmarketing;
Creatief denkvermogen met het vermogen om innovatieve marketingoplossingen te ontwikkelen;
Zelfstandig en resultaatgericht met een hands-on mentaliteit.
Je bent een creatieve en analytische marketingprofessional met een passie voor klanttevredenheid en stedelijke mobiliteit (of die wil je graag ontwikkelen ;)). Je hebt een scherp oog voor markttrends en weet hoe je effectieve marketingstrategieën kunt ontwikkelen en implementeren. Met je proactieve en resultaatgerichte instelling draag je bij aan de groei en het succes van Interparking en ben je sterk in het coördineren van de marketingactiviteiten binnen de organisatie.
Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week. Een dag thuiswerken is mogelijk.
Wat bieden wij
Wij bieden jou een uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Daarnaast krijg je:
Een marktconform salaris v.a. €4.500,- bruto per maand ingeschaald o.b.v. je kennis en ervaring;
25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
Auto van de zaak met tank- of laadpas;
Korting op diverse merken van elektronica tot mode via Benefits at Work;
Toegang tot de Interparking Academy met meer dan 200 trainingen;
Een dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en wil je deel uitmaken van ons team? Solliciteer dan nu via het sollicitatieformulier!
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Maud van der Heijden via 088 - 542 13 39 of stuur een mail naar HR@interparking.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Wie zijn wij
Interparking is al meer dan 60 jaar een toonaangevende Europese aanbieder van off-street parkeerplekken. Met een sterke focus op klanttevredenheid, duurzaamheid en stedelijke mobiliteit, leveren wij hoogwaardige parkeerlocaties in meer dan 400 steden in 9 Europese landen. Van Barcelona en Amsterdam tot aan Boekarest en Parijs, onze strategieën voor het exploiteren en ontwikkelen van parkeervoorzieningen zijn gebaseerd op drie pijlers: Kwaliteit, Milieu en Mobiliteit.
Je werkt in deze rol voor Interparking Nederland. Samen met jouw collega die focust op marketing & communicatie zorgen jullie voor een gestroomlijnde marketingorganisatie.
Corporate Recruiter
Utrecht
Bekijk vacatureBeleidsmedewerker Farmacie & Markt
Den Haag/hybride
Bekijk vacatureManagement Traineeship voor uniek leiderschap
Diemen
Bekijk vacatureMarketing Intern
Warmond
Bekijk vacatureConsultant Installatietechniek
Utrecht / Capelle a/d IJssel
Bekijk vacature