Vanwege ons groeiende aantal grote klanten zijn wij op zoek naar een nieuwe Customer Success Manager. Dit is een unieke kans om als pionier de Customer Success-functie binnen onze organisatie te her-ontwikkelen en de toekomst vorm te geven. Als een belangrijk lid van het Revenue Operations team werk je nauw samen met Sales, Sales Operations en Product Teams om succes te boeken met onze verschillende zakelijke oplossingen, waaronder Portal, Connect en API. En het allerleukste natuurlijk, je bent dagelijks in contact met onze klanten.
Wat ga jij doen
Wat je gaat doen:
-
Commercialiteit
Klantgerichtheid
Mondelinge vaardigheid
Meer
Wie zoeken wij
Wie jij bent:
Wat bieden wij
Waarom HelloPrint
HelloPrint is Great Place To Work-gecertificeerd™ en B Corp;
Een unieke cultuur en uitdagingen bij een snelgroeiend e-commerce bedrijf;
Een internationale, dynamisch en ondernemende omgeving (34 nationaliteiten & gemiddelde leeftijd van 30 jaar);
Gedreven collega's en teams die impact en verantwoordelijkheid belangrijk vinden;
Kansen om te groeien en jezelf te ontwikkelen in een hoog tempo;
Geweldige kantoorlocatie - in Rotterdam aan de Witte de Withstraat;
Ontbijt en lunch regelen wij! Genoeg om je de hele dag op gang te houden;
24/7 toegang tot onze HelloFit sportschool en korting op OneFit.
Klaar om je aan te sluiten?
Ben je klaar om deze spannende uitdaging aan te gaan en ons te helpen de toekomst van Customer Success bij Helloprint op te bouwen? Dan willen we graag van je horen! Solliciteer nu en laten we samen geweldige klantervaringen creëren!
Wie zijn wij
Ben jij een gedreven professional met een commerciële mindset en een passie voor het creëren van buitengewone klantervaringen? Wil je werken in een dynamische, innovatieve omgeving waar je écht het verschil kunt maken? Lees dan snel verder!
Bij Hellorint transformeren we de printindustrie met onze innovatieve print- en digitale oplossingen, waarmee we bedrijven wereldwijd helpen te groeien. Als snelgroeiende scale-up staan creativiteit, innovatie en klantgerichtheid bij ons centraal. Vanaf dag één krijg jij bij ons de kans om verantwoordelijkheid te nemen en écht impact te maken.
De uitdaging:
Vanwege ons groeiende aantal grote klanten zijn wij op zoek naar een nieuwe Customer Success Manager. Dit is een unieke kans om als pionier de Customer Success-functie binnen onze organisatie te her-ontwikkelen en de toekomst vorm te geven. Als een belangrijk lid van het Revenue Operations team werk je nauw samen met Sales, Sales Operations en Product Teams om succes te boeken met onze verschillende zakelijke oplossingen, waaronder Portal, Connect en API. En het allerleukste natuurlijk, je bent dagelijks in contact met onze klanten.